Podmienky účasti Plážové inšpirácie 2025
Podmienky účasti na Slovenských firemných hrách Plážových inšpiráciách 2025 (ďalej len Podujatie), upravujú podmienky účasti na Podujatí, ktoré sa uskutoční v Umagu (Chorvátsko) v dňoch 22.–25.5. 2025 a ktorého hlavným organizátorom je spoločnosť ELCOP Plus, s.r.o., IČO: 35 832 681 v spolupráci s marketingovým partnerom ELCOP Bratislava, s.r.o., IČO: 35 783 516.
Podmienky účasti sú záväzné pre účastnícke spoločnosti a jednotlivých účastníkov Podujatia. Podmienky účasti sú zverejnené na stránke Podujatia.
https://slovenskefiremnehry.sk/plaze/
Podmienky v tomto znení sú účinné od 15.1.2025.
- VŠEOBECNÉ PODMIENKY
1.1. Dobrý zdravotný stav účastníka.
1.2. Každý účastník sa Podujatia zúčastňuje na vlastnú zodpovednosť a na vlastné riziko.
1.3. Účastník súhlasí s Podmienkami účasti na Podujatí, vrátane ceny (účastníckeho poplatku) a so športovými pravidlami Podujatia uvedenými na stránke Plážových inšpirácií a .
https://slovenskefiremnehry.sk/plaze/podmienky-ucasti/
1.4. Online registrácia na Podujatie prostredníctvom registračného portálu, ktorú vykoná poverený zástupca spoločnosti sa považuje za záväznú prihlášku na Plážové inšpirácie.
1.5. Účastnícky poplatok je splatný pred podujatím.
1.6. Každý účastník sa oboznámi so spracúvaním jeho osobných údajov organizátorom. Oznámenie o spracovaní osobných údajov účastníkov je zverejnené na webovej stránke Plážových inšpirácií v časti Podmienky účasti.
https://slovenskefiremnehry.sk/plaze/osobne-udaje/
1.7. Každý účastník na online registračnom portáli, v sekcii GDPR vyjadrí svoj súhlas alebo nesúhlas s použitím jeho osobných údajov.
1.8. Prístup do registračného portálu získajú účastníci od organizátora Podujatia prostredníctvom unikátneho kódu. Vyžiada si ho kapitán firemného tímu / poverená osoba.
- REGISTRÁCIA
2.1. Registráciu / Prihlášku účastníckej spoločnosti vykoná poverená osoba účastníckej spoločnosti v on-line v registračnom systéme Plážových inšpirácií.
2.2. Vstup do online registračného systému získa poverená osoba účastníckej spoločnosti prostredníctvom unikátneho registračného kódu, ktorý si vyžiada zaslaním cez e-mail karol@elcop.sk alebo zaslaním požiadavky cez link registracia.elcop.sk .
2.3. V Registrácii / Prihláške je poverená osoba povinná uviesť celý názov a právnu formu účastníckej spoločnosti, jej adresu a jej identifikačné údaje (IČO, IČ DPH), svoje meno, priezvisko, svoj kontaktný e-mail a svoje firemné telefónne číslo .
- ÚČASTNÍCKY POPLATOK
3.1. Výška účastníckeho poplatku Plážových inšpirácií 2025 je 467 € /osoba ubytovaná v plne obsadenej dvojlôžkovej izbe 4* hotela Garden Istra alebo 435 € / osoba ubytovaná v plne obsadenej dvojlôžkovej izbe 4* depandance Residence Garden Istra
3.2. Účastnícky poplatok zahŕňa: ubytovanie v dvojlôžkovej izbe 4**** hotela Sol Garden Istra, príp. residence Garden Istra (3 noci) s polpenziou (3 x raňajky + 3 x večera), vstup do vnútorného a vonkajších bazénov, vstup do fitness centra, parking na vonkajšom hotelovom parkovisku, účasť na športovom a spoločenskom programe v súlade s Programom a s Propozíciami Podujatia.
3.3. Príplatky k účastníckemu poplatku sa účtujú sa za požadované ubytovanie v jednolôžkových izbách – 47 € / izba / noc, celkom 141 € / izba / 3 noci a za účasť na golfovom turnaji Plážových inšpirácií – 100 € / os. K účastníckemu poplatku sa neúčtuje DPH.
3.4. Platba sa uskutoční na základe zálohovej faktúry na celú sumu účastníckych poplatkov. V lehote do 14 dní po pripísaní zálohy na svoj účet vystaví organizátor účastníckej spoločnosti faktúru – daňový doklad.
3.5. Účastnícky poplatok nezahŕňa: Dopravu na Podujatie Poistenie účastníkov.
- PODMIENKY ZRUŠENIA ÚČASTI
4.1. Po zaregistrovaní sa do online registračného systému Plážových inšpirácií je spoločnosť oprávnená zrušiť svoju účasť na Podujatí za týchto podmienok: do 26 dní pred začiatkom Podujatia bezplatne, do 25 – 20 dní pre začiatkom Podujatia pri zaplatení 50% z ceny účastníckych poplatkov, do 19 – 9 dní pred začiatkom Podujatia pri zaplatení 80% z ceny účastníckych poplatkov do 9 a menej dní pred začiatkom Podujatia pri zaplatení 100% ceny účastníckych poplatkov .
- POISTENIE A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU
5.1. Každý účastník sa podujatia zúčastňuje na vlastnú zodpovednosť.
5.2. Poistenie liečebných nákladov a poistenie za škodu, je v zodpovednosti a na náklady účastníkov / účastníckych spoločností. Organizátor účastníkom odporúča toto poistenia zvážiť a individuálne si ho uzavrieť.
5.3. Každý účastník podujatia je povinný počínať si tak, aby nedochádzalo ku škodám na zdraví (vlastnom a iných účastníkov), na majetku, prírode a životnom prostredí.
5.4. Účastník, ktorý v rámci príslušnej športovej disciplíny na podujatí prevzal od organizátora alebo príslušného dodávateľa športové pomôcky, zariadenia, dopravné prostriedky, zodpovedá svojim podpisom za ich poškodenie, stratu alebo zničenie podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka.